Höst

Nu är hösten här på riktigt ! Allt regn vi inte har fått under sommaren kommer nu istället och det har blivit kallt fort.
 
I slutet av förra veckan och början på denna har jag legat sjuk. 5 dagar där jag bara låg i soffan, lagom uttråkande. Därför har det tyvärr inte blivit någon ridning. Men från och med inatt ska hästarna sova inne på nätterna och det blir alltid en nytändning för mig. Och det är ju så mysigt att få natta hästarna i boxar fulla av halm när regnet smattrar på plåttaket. Typ det enda positiva med hösten, haha !
Även om det alltid känns lite jobbigt i början att behöva mocka varje dag igen så finns det ändå en viss charm i att göra fint i stallet till bra musik/en bra podd. Där får jag tid att bara vara mig och filura på vad som behöver filuras på just då. Terapi ❤
 
 
 
Min fina prins under typ den enda regniga dagen i somras !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0