Pysselfredag

Idag är min lediga fredag och den ägnar jag helt åt min svarta Audi. Just nu håller jag på att spackla och slipa baslådan då den ska bli guldig. Ikväll ska vi byta dimljusen, lacka dom kvarvarande bromsoken och chromedeleta om vi hinner. Förhoppningsvis kommer det upp bilder på resultatet här ikväll eller imorgon !
 
 
Så snygg med den nya grillen 😍
 
Eftersom jag inte har så mycket roligt att skriva så måste jag bara dela med mig av vad Chills gjorde här om dagen.
Jag skulle ta på honom täcket i boxen och när jag hade kastat över det så bet han tag i täcket innan jag hann spänna fast det, drog ner det på golvet och stampade på det. Så tyckte han om att ha täcke på sig, haha ! Det hällregnade större delen av den dagen så jag tror ändå att han var helt okej med att ha täcke på sig i slutändan 😂
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0