Mål 2010




Preliminära mål för mig och Sunnie under 2010:
(jag skyndade mig lite för mycket med målen så det kan hända att jag ändrar lite efter hand)

• Vi ska debutera 1.10.

• Vi ska starta minst en lokal dressyr, med eller utan dressyrsadel.

• Vi ska starta i avd. A i 1m och vara felfria i båda faser.

• Vi ska komma runt 1.10 felfritt och med en bra känsla.

• Vi ska ha över 60% på en lokal LB dressyr.

Jag har inte satt så svåra mål. Det är för att jag vill att dom ska vara lätta och uppnå. Hellre klara målen och lite därtill än att inte nå dom alls. Jag vill kunna sluta 2010 med att både jag och Sunnie är självsäkra. 

Fast jag är lite osäker på dressyren. Ni såg ju hur dåligt jag satt på programträningen som jag la upp film på.
Det är verkligen inte samma sak att rida dressyr i hoppsadel som i dressyrsadel. På en programträning på skolan är det ju en sak men på en lokal ute är det lite skillnad. 

Men jag ska verkligen försöka komma ut på några dressyr också. Hon är ju trots allt dressyrstammad ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0