Film


Här är filmen från samma dag. I traven ser hon ändå rätt trevlig ut tycker jag :)

Och en sak som jag är lite glad över faktiskt är att jag rider henne i ett ganska högt tempo. Innan har jag alltid omedvetet ridit Sunnie i undertempo, jag har tyckt att det känts bra och så (förutom att hennes bakbensaktiivitet har vart sådär) men på filmerna såg det alltid ut som om Sunnie släpade benen efter sig och kortade av steget.
På den här filmen ser det däremot ut som om jag kunde sätta tillbaka henne lite till för att få hennes bakben ännu mer under henne och för att få henne att anstränga sig ytterligare. 
Konstigt hur man kan vara glad för det men för mig känns det som ett steg i rätt riktning :)






Kommentera gärna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0