Tävlingsidé 2012

Såhär ser planen ut inför 2012:


Vi börjar året med en Clear Round. Den blir antingen i:

12/4  Alingsås eller
25/3  Essunga


Sen vill jag komma ut på lokal och den första kommer nog bli:

22/4  Trollhättans Sportryttare
De kommer dock ha sin tävling på Essungas ridklubb så det är ju nära och bra !


Sen finns det faktiskt ganska många tävlingar att välja på under året och jag har ingen anledning att bestämma mig för vilka vi ska åka på redan nu. Vi kommer ta dem som känns rätt just då helt enkelt !

Målet är i alla fall att starta Regionalt någon gång under året.


Jag skriver upp alla tävlingar som är aktuella för oss här så väljer jag ut vilka vi ska åka på allt eftersom.
De som är markerade är tävlingar jag skulle vilja åka på. 
(Självklart kan vi inte åka på alla de tävlingarna jag markerat då det blir för många helger i rad)


6/5  Svenljunga Ridklubb

12/5  Skaraborgs Fältrittklubb

18/5  Nygårds Ryttarsällskap  Terräng

20/5  Vartofta Rid- och Körsällskap
Partille Ridklubb

2/6  Nääs Ryttarförening
Ridklubben i Grästorp

9/6  Vänersborgs Ryttarförening     L/R

16/6  Nuntorp Hästsportklubb   L/R

24/6  Herrljunga Ridklubb    R

30/6  Essunga Ryttarförening    L/R

6/7  Ale-Jennylunds Ridklubb

15/7  Vänersborg Ryttarförening

2/8  Lilla Edet    L/R

3/8  Mariestads Ridklubb    L/R

5/8  Varaortens Ryttarförening

9/8  Alingsås Ryttarsällskap

11/8  Herrljunga Ridklubb    R

12/8  Norra Älvsborgs Ryttarförening

16/8  Alingsås Ryttarsällskap

17/8  Kungsbacka Ridklubb    L/R

19/8  Ridklubben i Grästorp

26/8  Loo Ryttarförening

1/9  Ale-Jennylunds Ridklubb

2/9  Essunga Ryttarförening
Nygårds Ryttarsällskap

5/9  Föreningen Gäseneryttarna

7/9  Alingsås Ryttarsällskap

8/9  Falbygdens Hästsportförening   R
Färgelanda Ridklubb    L/R

22/9  Trollhättans Fältrittklubb    L/R

29/9 Borås Fältrittklubb    R

20/10  Alingsås Ryttarsällskap
Nuntorp Hästsportklubb    R

21/10  Falbygdens Hästsportförening

4/11  Lidköpings Ridklubb

11/11 Alingsås Ryttarsällskap    R

18/11  Skaraortens Ryttarförening

1/12  Falbygdens Hästsportförening


Nu har ni ett litet hum om vart jag och Sunnie är i sommar. Vi kanske ses på några tävlingar ? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0