Tävlingsdebut

Nu har jag planerat in en tävlingsdebut igen !
Jag hade ju redan en inplanerad men så kom snön tillbaka och då fick jag tänka om.

Såhär ser våra första tävlingsstarter ut:


26/4 Alingsås Ryttarsällskap    Utbildningshoppning
90-1m


12/5 Brandstorp (Skaraborgs Fältrittklubb)    Lokal
90-1m


18/5 Nygårds Ryttarsällskap    Terräng
80-90

eller
20/5 Vartofta Rid- och Körsällskap    Lokal
?

eller
20/5 Partille Ridklubb    Lokal
?


2/6 Nääs Ryttarförening    Lokal
?


9-10/6 Vänersborgs Ryttarförening    Lokal/Regional
?


16-17/6 Nuntorp Hästsportklubb    Lokal/Regional
?


Jag kommer få välja bort någon utav de sista 2 tävlingarna så att det inte blir för tufft för Sunnie. Alternativt att hon får vara tävlingsledig 2-3 helger efter de tävlingarna. 


Som det ser ut nu så vill jag inte planera för en längre tid. På någon utav de ovanstående tävlingarna kanske vi har startat någon regional start, tyckte att det kändes bra och lägger oss på den nivån. Eller så känner vi för att gå ner till lokal några starter igen och det är också okej. 
Därför låter jag resten av tävlingssäsongen vara oplanerad :)





Vår tävlingsdebut 2011.




Kommentarer
Postat av: Julls

Åk till Partille den 20/5 tycker jag! :D

2012-03-21 @ 14:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0