Tävlingssnack

På lördag är det dags för tävling igen !

Då åker vi till Grästorp och hoppar 90cm och 95cm.
Något snäpp lägre än vad vi brukar hoppa men det spelar inte så stor roll. Vi åker dit för att ha kul och det tror jag vi kommer ha på Grästorps bra anordnade tävlingar och på deras stora grusbana.

Helgen efter det åker vi till Vänersborg och hoppar 1m och 1.05m.
Då höjer vi ribban ett snäpp och hoppar samma höjd som vi avslutade på i höstas.
Känns det bra så kommer vi debutera 1.10 på någon utav våra närmsta tävlingar framöver.
Jag har aldrig tävlat i Vänersborg så det ska bli kul att se hur deras tävlingar är.

Sen tror jag det är tävlingsuppehåll för oss till den 30 juni. Då åker vi till Essunga och tävlar på deras gräsbana.
Där blir det inget 1.10m för våran del, jag är inget fan av att hoppa på gräs (fråga mig inte varför, jag själv tycker att det borde vara jättekul egentligen).
Där blir det 95cm och 1m och vi bygger på förtroendet ytterligare.


Efter det har jag inte bestämt vart vi ska. Det tar vi då :)




Är det någon av er läsare som ska på någon utav tävlingarna ovanför ? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0