Önskelista

Jag fyller snart år, den 20 augusti, så nu kollar jag runt lite på vad jag önskar mig. Högst på listan är en ny mobil då min fortfarande är sprucken och hänger sig titt som tätt. Annars kommer det lite önsketänk här:
 
 
En svart eller blå GPA Speed Air Tone on Tone. 
Det hade vart skönt att ha något luftigare att tävla i på sommaren. När jag har ridit en klass i min JW blir huvudet så instängt att jag är totalt röd i ansiktet och det känns som om huvudet kokar.
 
 
 
En förbygel som fördelar trycket över manken bättre. Rider just nu med vanlig martingal.
 
 
 
En kavaj, gärna Animo.
 
 
 
En tävlingsskjorta, denna från Equiline var väldigt fin.
 
 
 
Veredus Young Jump bakskydd. 
 
 
 
Ett Hv Polo Lurex, hade vart skitsnyggt på Sunnie ! Denna bilden från Tophorse.se.
 
 
Det finns ett ton saker till som jag gärna vill ha, haha så är det väl jämt ? Men vi får se om något utav detta kommer i ett paket på min födelsedag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0