Shopping

Jag tittade in på mitt sparkonto och insåg att jag har mer pengar än jag trodde och då måste jag ju spendera lite ;)
 
Skämt åsido så gick jag in på Hööks hemsida och kollade på regntäcken. Det Sunnie använder nu har hon haft i flera år och jag har vart jättenöjd med det men nu börjar det bli lite slitet. Tyvärr så har jag inte så bra erfarenhet av Hööks regntäcken, dom senaste två jag har köpt därifrån har gått sönder efter bara någon månad. Denna gången la jag till någon hundralapp och hoppas på att få ett täcke med bättre kvalitét. 
 
Jag beställde också ett nytt träns till Sunnie. Hennes nuvarande tävlingsträns ser väldigt slitet och tråkigt ut och jag önskar att jag beställt lite tidigare så att paketet hunnit komma innan tävlingen imorgon. Men vi får väl inviga det i Skara om två veckor helt enkelt. 

Sen så hade dom dom populära discogrimmorna på rea och jag tänkte beställa en till varje häst. Men så fanns inte dom storlekarna i dom färgerna jag ville ha så det fick bli endast en röd grimma till Dennis. Jag hoppas att inte storlek ponny är för stort för min lilla gangster bara.
 
 
I eftermiddag ska jag fortsätta shoppingen i Trollhättan. Jag ska möta upp Tompa och köpa ett par gåskor och kolla runt om jag hittar något snyggt att ha på mig på Jordgubbens dag imorgon. Tompa ska köpa ett par springskor, han ska ju springa Göteborgsvarvet nästa år su nu ska han börja hårdträna !




Visst kommer han bli snygg ?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0