Tävlingsplanering 2014

Nu är det väl rätt dumt att planera in tävlingar när Sunnie är lite ofräsch men jag utgår från att jag kan rida henne som vanligt igen till helgen. Som vanligt så är det en preliminär lista och det kommer läggas till och falla bort tävlingar under året !
 
 
23/3  Pay´n Jump Skaraortens Ryttarförening
 
30/3  Lokal Alleby Ridklubb
 
5/4  Lokal Göteborg Fältrittklubb
 
20/4  Lokal Bulycke Ryttarförening
 
21/4  Lokal Nygårds Ryttarsällskap
 
26/4  Lokal Tidaholmsbygdens Hästklubb
26/4  Lokal Lilla Edets Ridklubb
 
3/5  Lokal Östadkulle Ridklubb
 
4/5  Lokal Kungälv Hästsportklubb
4/5  Lokal Mölltorps Ridsällskap
 
10/5  Lokal Hjo Hästsportklubb
 
11/5  Lokal Partille Ridklubb
 
24/5  Lokal Brämhults Ryttarsällskap
 
25/5  Lokal Ulricehamnsbygdens Ridklubb
 
30/5  Lokal Föreningen Gäseneryttarna
 
31/5  Lokal Nuntorp Hästsportklubb
 
6/6  Lokal Vänersborgs Ryttarförening
 
14/6  Regional Götene Ryttarklubb
 
27/6  Regional Ale Jennylunds Ridklubb
 
29/6  Lokal Frillesås Rid och Körklubb
 
6/7  Regional Uddevalla Ryttarförening
 
31/7  Lokal/Regional Lilla Edets Ridklubb
 
8/8  Lokal Mariestads Ridklubb
 
10/8  Lokal Ridklubben i Grästorp
 
15/8  Lokal Göteborg Hästsportklubb
15/8  Lokal Kungsbacka Ridklubb
 
24/8  Lokal Nygårds Ryttarsällskap
24/8  Lokal Vartofta Rid och Körsällskap
 
30/8  Regional Ale Jennylunds Ridklubb
30/8  Regional Föreningen Gäseneryttarna
 
31/8  Lokal Gråbo Ridklubb
 
6/9  Lokal Föreningen Gäseneryttarna
 
7/9  Lokal Kungälvs Hästsportklubb
 
13/9  Lokal Mölltorps Ridsällskap
 
19/9  Lokal Alingsås Ryttarsällskap
 
21/9  Lokal Tämta Ridklubb
 
27/9  Lokal Trollhättans Fältrittklubb
 
28/9  Lokal Ulricehamnsbygdens Ridklubb
28/9  Lokal Skövde Ryttarförening
 
5/10  Lokal Stenungsunds Hoppryttarförening
 
12/10  Lokal Mariestads Ridklubb
 
18/10  Lokal Falbygdens Hästsportförening
 
19/10  Lokal Onsala Ryttarförening
 
25/10  Lokal Trollhättans Sportryttare
 
1/11  Lokal Skaraortens Ryttarförening
 
2/11  Lokal Lidköpings Ridklubb
 
8/11  Regional Alingsås Ryttarsällskap
 
15/11 Lokal Falbygdens Hästsportförening
 
 
Klubbarna med tjock text är dom jag kommer kolla närmare på och gärna vill åka till.
Det kommer bli svårt att välja bland vissa tävlingar men jag prioriterar klubbar som vi inte tävlat på innan och klubbar som det har gått bra på tidigare. Till exempel så åker jag ju gärna till Gråbo detta året också tack vare vår vinst där förra året, trots att tävlingsplatsen var lite liten. Jag måste ju försvara vår vinst, haha ;)
 
 
 
Gråbo Ridklubb.
 
 
Falbygdens Hästsportförening.
 
 
Essunga Ryttarförening, som vi faktiskt inte ska tävla på alls i år då det alltid går såååå dåligt där.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

ååå spännande! =)) Har kikat igenom min igen...

Svar: När blir debuten för i år då ? :) någon hoppning ?För övrigt får du gärna säga till om ni ska ha pay and jump på klubben du är ordförande för :)
Emelie Svensson

2014-03-03 @ 20:08:43
URL: http://www.myes.blogg.se
Postat av: My

Dnen 6/April en LB:1 på Essunga... SKulle ha startat niu på söndag men iom hovbölden fick vi gå tillbaka till ursprungsplanen! =) Tror jag har planerat Essunga 90 i Maj!? kan lägga upp en uppdaterad planering så kan vi se om vi ska på samma =)Hojta om du vill ha fotograferings hjälp osv nästa vecka, är ledig HUR MKT som helst :D


Vi ska ha "aktivitetsmöte" på Måndag så ska se om jag kan anordna någon löshoppning oxå.

Svar: Vad spännande, då kanske jag kan komma förbi och heja på :) Ja, det hade vart kul och jag skulle behöva lite nya fräscha bilder :)
Emelie Svensson

2014-03-06 @ 19:19:05
URL: http://www.myes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0