En dagens

Dagens humör: Glad och förväntansfull inför helgen.

Dagens mående: Lite trött och ont i ryggen men annars mår jag toppen !

Dagens borde: Börja med taket på sadelkammaren men det är inte roligt när det är så kallt ute. 

Dagens frisyr: Trasslig boll på huvudet.

Dagens smink: Mascara från Isadora.

Dagens klädsel: En utav Tompas T-shirtar men jag tror jag måste byta om till något bättre innan jag börjar jobba ;)

Dagens planer: Jobba, fixa det sista i stallet, fredagsmys med min sambo och kanske en fika med en vän ?

Dagens materiella vill ha: Massor ! Men just nu en snygg klänning:

 
Något i stil med denna som fanns på Nelly.com för ett tag sen får gärna dyka upp i min brevlåda.

Dagens fundering: Hur jag ska klä ut mig på bästa sätt på Halloweenfesten imorgon.

Dagens beroende: Coca Cola.

Dagens tråkigaste: Att jag ska jobba några timmar sen, jag hade hellre spenderat dom timmarna i stallet.

Dagens längtan: Jag längtar till vår, vår och vår !

Dagens önskan: Att jag ska få rida Sunnie som vanligt igen.

Dagens tidning: Jag läser aldrig tidningar, allt finns ju på nätet ;)

Dagens låt: Echosmith - Cool Kids. Den är såå bra !

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0