Denver är hemma !

Nu är Denver på plats i sitt nya stall ! Det gick väldigt smidigt, som vanligt när man jobbar med Denver.
Tyvärr så hade vi otur och prickade in det värsta regnet när vi gick och hämtade honom på betet. Men nej, jag är inte sjuk ! Försöker jag intala mig i alla fall, och än så länge har förkylningen inte brutit ut i full styrka ;)
 
Mina hästar stog inne inatt och ska stå inne kommande natt också. Vid insläppet passade mamma på att gå en sväng med Platina för att fortsätta jobbet med avvänjningen. Ingen särskild reaktion från någon av dom idag heller så nästa gång ökar vi på tiden ännu en stund. Än så länge handlar det om kanske fem minuter som dom är ifrån varandra.
 
Nu ska jag och Tompa (läs Tompa, höhö) laga gryta att äta framför en bra serie och toppa det med hemmagjord nutellaglass med daimkulor till efterrätt. Helt okej kväll !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0