Dagens ridning - Sunnie & Platina

Tant Brun var otroligt fin att rida idag ! Till och med takten i högergaloppen var bra och hon var mjuk och bara jättefin helt enkelt. Så himla roligt att hon känns så fräsch !
Förhoppningsvis kan vi komma iväg till ridhus/padock snart så jag kan filma henne så att jag kan få se om hon ser lika fin ut som hon känns :)
 
 
 
 
Platina och jag fightades innan vi ens kom ifrån gårdsplanen. Sen träffade vi på tre älgar (på håll som tur var, då det var en ko och två kalvar) och ett tag trodde jag att hon skulle dö, haha ! Men tillslut kunde vi trava förbi. 
Dagens ridpass bestog av galoppträning. Frisk galopp och några vändor fram och tillbaka på långa grusvägen räckte för att hon skulle bli riktigt svettig. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0