Bakning, nagellack, tjejlunch och tappsko

Trots att jag var på riktigt kasst humör i stort sett hela dagen igår så har jag vaknat upp på rätt sida idag. Jag känner mig glad, motiverad och inspirerad, härligt !
 
Idag är min lediga dag och efter att jag börjat jobba på mitt nya schema så kan jag uppskatta mina lediga dagar desto mer.
När jag släppt ut hästarna imorse så åkte jag hem och plockade i ordning lite och slängde ihop en kladdkaka. Nu väntar jag på att den ska bli klar samtidigt som jag äter frukost och säger hej till er. Strax ska jag göra naglarna och vid 12 så ska jag luncha med tjejerna. 
 
I eftermiddag ska My hjälpa mig med att slå på en tappsko på Vera (Tack snälla My !) och efter det ska Vera motioneras och jag ska mocka. Sen finns det eventuellt lite lugn tid över innan Tompa kommer hem och vi ska laga mat. Igår jobbade han över till 21 så jag såg knappt skymten av honom på hela dagen. 
Så, jag har en ganska bra dag framför mig och än så länge så verkar till och med vädret vara på min sida !
 
Här kommer en favorit i repris att lyssna på så hörs vi under dagen :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0