Hoppträning Tessie 29-03-15

Igår var jag och hopptränade Tessie för Giesela. Jag har ridit henne några gånger tidigare och tycker att hon är en väldigt rolig häst att rida.
Igår var däremot första gången jag hoppade henne (med undantag för något språng) och jag är väldigt nöjd med Tessie och ganska nöjd med min ridning. Det finns ju alltid saker att förbättra men med tanke på att jag inte har hoppat på några månader så gick det faktiskt över förväntan och till min förvåning så hade jag lättare att se avstånd på Tessie !
När vi hoppade banan i slutet så var vi båda ganska trötta och tappade tyvärr trycket i galoppen. 
 
För er som inte vet så är Tessie My Westers häst, som hon så snällt lånar ut till hoppträningar. Tack för chansen och förtroendet My !
 
 
 





Kommentarer
Postat av: Evelin

Såg ju super fint ut 😍 då duktiga ni är ❤️

Svar: <3
Emelie Svensson

2015-03-30 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0