Nytt bett

Här om dagen köpte jag ett nytt begagnat bett på en köp och sälj-sida på Facebook, och mamma betalade, hehe ! Dagen efter kom det hem i brevlådan, det är skönt när det går så smidigt !
 
 
 
Idag testade jag det på Sunnie och hon gick riktigt fint på det. Dock så tror jag inte att det handlade så mycket om bettet i sig utan mer att det är en mer passande storlek för henne. 
Tanken är att detta ska bli Platinas nya bett, som Sunnie får låna ibland, och så ska jag köpa ett eget bett i denna storleken till Sunnie men utan kopparrullen i mitten. Jag tror nämligen inte att man får tävla dressyr med någon koppardetalj på bettet. Någon som vet ? :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har tävlat med ett sådant på Laban i dressyr. Men var ingen som kollade heller så vet inte det haha // Hanna Arthur

Svar: Nej det syns ju inte på utsidan, men det är synd om man skulle bli diskad pga fel bett, haha 😂
Emelie Svensson

2015-09-14 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0