TB - Sunnie Programträning LA:3

LA:3 på 63.2 % för Carina Svensson.
 
Starten på min och Sunnies dressyrkarriär !
Haha, det är vingligt och tittigt och ostadigt men jag var såå nöjd.
Jag lyckades sitta ner hela travdelen och jag kommer ihåg hur trött jag var i slutet på travdelen så jag saktade till och med av lite tidigare.
Här hade vi inte jobbat med den förvända galoppen så mycket, vi hade introducerat den för henne men inte så mycket mer, så med det i åtanke så tycker jag att hon gör det riktigt bra. Sen så var ju domaren och alla som stog och tittade på jätteläskiga så på den kortsidan spände hon till varje gång.
 
 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååååå fina 😍

2015-09-29 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0