400 stolp

 
 
300 till mig, 100 till mamma. Nu har vi att göra framöver !
Vi blev inbjudna på saft och kvällsmacka av paret vi köpte stolp av, så himla trevliga ! Varför kan inte fler människor vara lika öppensinnade och välkomnande ?
 
Veterinären kommer ut till Platina imorgon istället. Nu på eftermiddagen kunde hon pilla i sig några strån hö men inte helt obesvärat, så hon får lite betfor och kli ikväll och imorgon bitti också. Förhoppningsvis är hon bara svullen och öm så att det går över om några dagar men jag har i baktanken att jag kanske får åka in och röntga tänder/käke. Det återstå att se. Jag hoppas att jag får en tidig veterinärtid imorgon bara.
 
Dessa hästar.. Tur att jag älskar dom <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0