God morgon

Jag känner mig som en zombie, jag kan inte komma ihåg sist jag vaknade och faktiskt var pigg.
Jaja, det är bara att köra igång dagen så brukar jag piggna till lite !
 
Lokal hopptävling med Platina i Essunga idag, min start är ca kl. 10. Tur att jag återtog anmälan till 95, där är det 60+ starter och individuella ryttare startar sist. Med en häst som inte vill stå på transporten så hade det blivit en lååång dag.. Så bara en start i 90cm idag alltså.
Tankar ? Fokusera lite mer på tempoväxlingar på framridningen för att försöka få fram henne bättre. Rama in henne ordentligt framför varje hinder så hon inte kan pipa åt sidan. Annars är det bara att tuta och köra. Det hade vart så roligt att komma runt banan felfritt och det ska jag kämpa för. Men vad som helst kan hända med Fröken Fux ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0