Onsdag

Gud vad dålig jag är på att uppdatera här. Men det har vart fullt upp nästan hela semestern och jag har faktiskt glömt av bloggen lite om jag ska vara ärlig. 
 
Om en stund så kommer mamma och Johanna hit och vi ska rida ut en sväng på alla hästarna. 
Jag red båda tanterna igår och förutom att Platina är lite seg så var hon väldigt fin. Vi började med utåtställning i skritt, vilket jag tror att jag aldrig har jobbat med med henne tidigare, och det gjorde hon bra. Hon är väldigt lättlärd ! Jag red Platina i måndags också och vi lyckades pricka in en utav dom värsta regnskurarna jag vart med om. Vi tog skydd under ekarna men det hjälpte inte, jag kunde vrida ur mina kläder när jag hoppade av. 
Sunnie igår kändes pigg och samarbetsvillig. Vi red en stund i en lite högre form och hon kändes lätt och smidig. Synd att jag inte kan jobba vidare på det arbetet idag.
 
På eftermiddagen igår så började jag spola ur stallet och på kvällen så bar killarna ut dom stora stenarna och bilade bort det sista. Lite grillning och mys med hästarna innan Daniel, Sanna och André åkte hem igen. Platina fastnade på kort också, haha !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0