Dagens ridpass - Sunnie & Platina

Vi skrittade ut en bit på grusvägen, jag satt på Sunnie och hade Platina som handhäst, och båda tanterna skötte sig bra. Det var mer blinningar i skogen än i hagen dock.
Vi travade några steg och Platina såg fin ut. Äntligen kan jag sätta igång henne igen ! Jag tror att jag fortsätter med att ha henne som handhäst vid framskrittningen i någon vecka så att hon verkligen får ta det lugnt i början. Sen kan vi börja lägga in lite trav.
 
Sunnie kändes fin, trots att hon har vilat i 5 dagar. Hon var avslappnad och arbetsvillig, även fast gramanen inte var på. Det var inte så farligt mycket blinningar under ridpasset heller så det var skönt !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0