Hästarna idag och garagehäng

Idag var jag som sagt ute på promenad med tanterna. Platina kändes lite trött igår (förutom när hon flög i luften typ 10 gånger för samma kråka som satt i klätterbacken och retade oss, haha) och Sunnie är fortfarande svullen, om man nu kan kalla det för svullnad. Imorgon eller på söndag tror jag däremot att jag ska pröva mig på en lätt uteritt på Sunnie igen för att se hur hon känns och om det blir någon skillnad i värme på svullnaden. Blir det det så får jag prata med min veterinär och se vad hon tror.
 
 
 
 
Båda hästarna vilar på lördag när vi är på Horse Show och Elmia och på söndag ska Platina bara kännas igenom inför Pay and Jumpen på måndag.
 
Nu sitter vi i garaget, igen, och kämpar med Lupon. Förhoppningsvis är den igång imorgon, så vi kan börja med allt annat som hänger över oss. 
Allt känns ganska segt och motigt just nu faktiskt och som spiken i kistan så flyttade My, en utav mina allra bästa vänner, tillbaka till Stockholm idag. Som sagt, fy fan för mars månad !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0