Stressfri eftermiddag i stallet

Jag har haft en så skön eftermiddag i stallet !
Jag har egentligen inte gjort något utan bara mockat och gått runt och pysslat. Jag och mamma sorterade täcken och märkte att vi nog inte behöver köpa nya täcken på ett tag, haha !
Sen gick jag efter mamma som en svans när hon mockade lösdriften och fixade vatten och så passade jag på att busa och mysa med Chills. 
Jag valde att lägga Sunnies vilodag idag (när det ändå är snöigt och slaskigt) istället för i helgen. Så hon fick stå kvar i hagen och tugga på sitt hösilage och det verkade hon ganska nöjd över.
 
Nu kom jag precis innanför dörren här hemma och ska duscha och fixa mig för att sen åka och äta på Bulls Eye i Lidköping. Våran kompis Anders fyllde år igår så vi kör ett litet minifirande med god mat.
Hoppas att ni får en rolig fredagkväll så hörs vi imorgon igen ! (Om jag inte lägger upp en läskande bild på en fet hamburgare ikväll ;))
 
 
 
 
Mitt lilla lyckopiller <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0