Gertrud Håsten f. 2010

Välkomna våran nya tjej, Gertrud !
 
 
 
Visst är hon söt ?
Hon var jättesnäll att lasta och köra. Lite läskigt var det men hon gjorde det vi bad om.
 
Ihopsläppet med tanterna kunde väl gått bättre. Jag trodde att Platina skulle vara väldigt överbeskyddande över Sunnie men det var precis tvärtom. Sunnie jagade bort Gertrud så fort hon kom i närheten. Sunnie, som annars är en väldigt lätt häst att släppa ihop med andra, var faktiskt lite elak idag och hon visade en sida som jag aldrig har sett under dom 10 åren jag har ägt henne.
 
Eftersom dom aldrig fick någon chans att hälsa så tog vi dom i grimskaft och så fick först Platina hälsa på Gertrud. Det gick bra och dom verkar komma ganska bra överrens. Sen skulle Sunnie hälsa men hon brydde sig inte alls om Gertrud utan ville bara ha koll på Platina. Vi får ge det lite tid, efter några dagar så hoppas jag att dom är bästisar alla tre.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Ååå ser himla snäll ut ❤️

Svar: Hon är jättemysig 😊
Emelie Svensson

2016-05-15 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0