Invigning

Idag har vi invigt nya stallet !
Hovslagaren var här och det var så skönt att ha någonstans att ställa upp hästarna igen. Jag passade på att bada Sunnie innan också så nu är hon i alla fall lite renare.
Så vill jag bara berätta att jag har så himla snälla hästar, jag kunde leda ut alla tre på samma gång till hagen i mörkret utan problem. Det blir inte krångligare än vad man gör det till, haha !
 
Jag har lite tråkiga nyheter om Platina som jag inte hinner förklara nu. Men vi plockade av henne skorna idag och ska tyvärr inte rida henne mer..
 
 
 
Ignorera den omålade väggen bakom Sunnie, där hon står var tanken att ha sadelkammaren från början. Men nu blir det uppbindning och ska målas !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0