Blå arm och promenad med Obama

 
Såhär ser min stackars misshandlade arm ut just nu. Men det känns som att smärtan börjar lätta lite i alla fall, skönt.
 
Jag gick en promenad med Obama förut ändå. Han har tidigare blivit väldigt orolig när han är själv, vare sig det är att tas in i ett tomt stall, gå ifrån andra hästar eller bli lämnad i hage/box. Därför blev jag så glad när han idag traskade med mig från hagen och dom andra hästarna utan problem. Lite tittig men det får man vara när det är ett nytt ställe. Han gick snällt bredvid mig utan att buffa eller knö, och att stanna, stå still och backa var inga konstigheter. Han svarade Chilli någon gång men höll sig ändå lugn och kontaktbar. 
Det känns som vi har en bra grund att utgå ifrån, bättre än jag trodde från början. Jag tror att en viss herre har växt upp lite !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0