Fredagen

Gårdagen var en riktigt bra fredag. På väg hem från Skövde stannade jag och fikade med Evelin, så mysigt !
 
På eftermiddagen kom Ellinor ut och hjälpte mig med hästarna. Hon red Sunnie och jag red Obama och vi red både i skogen och på grusvägen. Vi var ute ganska länge och Obama skötte dig superbra. Han blev dock lite trött på slutet så idag ska han bara skrittas en kortare tur.
 
På kvällen var vi i garaget och kopplade ljud i Lupon. Det blev ganka sent så vi har precis vaknat och ätit frukost. Är det en ledig lördag så är det. Jag ska i alla fall hoppa i ridkläderna och gå ut i stallet så får vi se vad som händer resten av dagen !
 
 
Elin och Philips underbara valp var med i garaget igår !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0