God morgon

Filmen igår var asbra, såklart. Fast jag har inte läst böckerna, har man gjort det blir man tydligen lite besviken enligt Evelin. 
När jag kom hem hade Tompa mockat så det bara var att ta in hästarna. Tack hjärtat !
 
Idag har jag faktiskt vart hurtig. Klockan ringde 6 imorse och jag gick ut och släppte ut hästarna och gjorde stallet. Nu är det bara ridningen kvar i eftermiddag.
 
Idag tänkte jag börja skritta igång Sunnie. Hon ser så mycket bättre ut i benet så jag tror att rörelse bara är bra. Hon är dock obroddad just nu så jag måste brodda först. 
Obama ska få komma in i stallet och borstas av och få på sig sadel och träns. Vi ska ta en promenad, kanske longera lite om vi hittar något bra ställe på vallen och känns han bra och lugn så tänkte jag sitta på honom en kortis idag.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0