Kvällssnack

Nu har vi precis tagit in hästarna, spolat benen och nattat dom. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar min spolspilta, haha !
 
Idag slutade jag 13.30 och åkte hem och gjorde stallet. Vädret har vart sådär idag och min motivation sjönk då till noll. Ingen ridning alltså, utan jag laddade batterierna inne istället. Ibland säger kroppen stopp och ibland får man helt enkelt lyssna på den.
 
Jag hade hoppats på att kunna klippa Obama idag men han var tyvärr redan blöt när jag kom hem. Förhoppningsvis hinner jag det någon kväll i veckan (och om vädret tillåter), annars tar jag det på lördag morgon. Jag är lite spänd på att testa klippmaskinen, jag hoppas och tror att den var ett bra köp.
Sadelkammaren är dessutom färdig och jag tänkte flytta in alla saker i helgen. Men då måste den målas först så det måste jag också hinna med.
 
 
 
Chilli var sådär nöjd över att få benen spolade 😂
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0