Måndag

Efter jobbet så gick jag direkt ut i stallet och skrittade Sunnie barbacka i grimma och grimskafft i solnedgången. Vi skrittade runt alla vallarna och bara hade det så mysigt. Min fina vän ❤ 
 
Obama fick vila idag. Han har skött sig exemplariskt hela helgen så han kan behöva en dag att smälta allt. Imorgon tänkte jag att vi ska rida själva på vallen han och jag, det kan bli spännande !
 
Nu ska jag och Tompa äta pannkakor till kvällsmat för att lyxa till denna måndagen lite. Trots en egentligen ganska tråkig dag så har jag vart på bra humör. Jag såg snödroppar för första gången i år (vååår !) och det och min och Sunnies barbackatur gjorde verkligen min dag.
 
 
Det passar inte alls ihop med inlägget men det är otroligt sant 😂
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, dans på lego, låter ju.. Skoj. ;) Vad mysigt att rida på vall! :D

Svar: Ja det är underbart 😁
Emelie Svensson

2017-02-14 @ 09:49:57
URL: http://www.sannajohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0