Shopping Göteborg Horse Show

 
Detta fick följa med hem från mässan:
 
- Lädergrimma från Börjes
- Två grimskafft från Börjes
- Kingslandstrumpor
- Ridskor från Calvin Horse
- Hästgodis från PS
 
Bra och behövliga saker. Och som sagt, inget schabrak 😉
Jag önskar att jag hade hittat ett prisvärt remontträns, ridhandskar och en förbygel också. Förbygel hittade jag på Börjes, dock med mässingspännen så det hoppade jag över. Sen stog jag och höll i marinblåa fleecelindor och ett nosludd också men la sen tillbaka dom. Det får bli vid nästa tillfälle helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Falk

Snygga pjux! 😉

Svar: Ja, jag vill nästan ha dom till vardags 😁
Emelie Svensson

2017-02-26 @ 01:42:48
URL: http://susannafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0