Måndag

Jag har haft en ganska bra dag på jobbet och avslutade sen dagen i bil till Alingsås. Vi har lämnat in Tompas Lupo så att den förhoppningsvis blir inlöst. Då börjar letandet efter en ny bil, förmodligen ännu en Lupo. 
 
Där emellan har jag hunnit göra stallet och träna lite hantering med Chilli. Stanna, backa, gå, snurra. Det ska nog bli ordning på honom också !
Sunnie går just nu med skydd i hagen och står lindad på nätterna. Hennes ben känns jättefint så jag är hoppfull. Imorgon ska jag börja skritta henne för hand och sen kör vi en försiktig igångsättning och ser hur det utvecklar sig.
 
Annars så kommer det bli lite ändringar med hästar för min del framöver. Men mer om det när allt är klart och bestämt.
 
 
Bild från i höstas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0