Onsdag

Onsdag idag och jag jobbade 10.30-17. Det gjorde att jag fick sovmorgon till 7.30 och hade gott om tid att göra stallet och pyssla om Sunnie. På väg till jobbet stannade jag och hämtade ut Metacam.
 
Jag har haft lite dåligt samvete för att hästarna ska stå inne hela dagarna men idag kändes det mest skönt. Det har blåst storm och snöat stora flingor som sen har blivit slask på marken. Usch ! 
När dom står inne så krävs det att jag mockar både morgon och kväll, och helst en till gång där emellan dom dagarna jag har möjlighet. Det blir roligt på fredag när jag börjar kl 6..
Och så tänkte jag att Chilli skulle få komma ut själv i hagen några timmar, under uppsikt när jag är hemma. Det är bra träning och skönt för honom att i alla fall få komma ut och röra på sig lite. Men det får vänta tills vädret är lite bättre.
 
 
En trött Chilli efter gårdagens sedering.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0