Sammanfattning av dagen

6.30 - Klockan ringde, jag drog på mig stallkläderna och gick ut och fodrade och mockade.
8.20 - Jag började jobba.
17 - Jag slutade jobbet.
17.30 - Jag gick ut i stallet. Promenerade, lindade och tempade Sunnie. Chilli fick komma ut i hagen en sväng men sprang så han blev svettig och fick komma in efter en stund. Mockade stallet med Tompas hjälp och nattade hästarna. Satte stolp till en sjukhage (förstå, jag är ute i tid för en gångs skull !) ifall Sunnie behöver gå i en nästa vecka. Plattade till sjukhagen så gott det gick och hoppas att den håller sig platt tills det fryser på. 
 
Nu ska jag äta någon snabb kvällsmat, typ ostbågar, och sen sova. Imorgon börjar jag kl 6 och ska mocka stallet innan. Kl 14 ska jag vara hos läkaren och jag hoppas att vi kan komma fram till något. Min kropp och mitt huvud har strejkat totalt dom senaste två månaderna och det blir ju inte bättre med skadade hästar och bilar som krånglar. Glömde förresten berätta att Imprezan fortfarande inte funkar som den ska så det blir ännu en helg i verkstan..
Tänk om allt bara kunde flyta på någon gång.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0