Dagens ridpass - Sannie & Obama

Idag är min lediga måndag och det var så skönt att sova ut imorse. Lite innan 10 vaknade jag av mig själv och kände mig hyffsat pigg. 
 
Jag åkte till Norra Vånga och åt thai med Evelin och Evelina och sen joggade jag Sannie en kortis. Hon utvecklas för varje gång jag sitter på henne så det är alltid lika roligt att sitta upp och känna skillnad. 
 
 
 
När jag kom hem så joggade jag Obama på grusvägen. Jag har börjat introducera skänkelvikning för honom så i början var han lite ålig. Han är så ambitiös så när han har lärt sig något nytt vill han gärna visa upp det hela tiden, haha. Idag kunde jag ställa igenom honom på rakt spår i trav och den korta galoppen vi tog idag var hans bästa hittills. Lite längre vila för honom var nog inte så dumt ändå. Men nu ska han igång ordentligt igen.
 
Nu ska jag hjälpa Tompa att meka Evo.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0