JW-hjälmar till salu

Titta vad som är på väg hem till mig just nu:
 
 
Ännu en Charles Owen Sparkly ! Jag har en blå sedan tidigare men jag har letat efter en brun hjälm ett tag och denna är ju så snygg.
 
Jag trodde att jag köpte en begagnad brun JW-hjälm här om dagen men när jag hämtade ut hjälmen så var det en svart JW i plast. Så går det när man kollar annonser alldeles för tidigt på morgonen.. Därför fick jag köpa ännu en hjälm och ska nu sälja två.
 
En svart JW, strl 57, ej VG1-märkt. Har några år på nacken och har blivit liiite solblekt men är annars i bra skick. Inkl hjälmpåse. Tänkte mig 500 kr.
 
 
Och den här, fast blanksvart, strl 57, ej VG1-märkt. Kom med bud !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0