Morgon

Igår var vi på crosstävling nästan hela dagen och vi hann nätt och jämt bara hem för att byta om och byta bil innan vi åkte på släktkalas för Tompa.
Eftersom jag inte hunnit mocka under dagen så fick vi avsluta kvällen tidigt och åka hem.
 
Det var ett underbart månsken ute inatt så när jag hade mockat klart så stack jag och Sunnie ut på en månskenstur barbacka. Klockan var ca 22 och det var alldeles tyst och lugnt. Det var jättemysigt, tills Sunnie hörde något prassla och flög ut i en plöjd åker. Då satt jag löst vill jag lova 😂 
 
12.20 har Chilli en löshoppningstid hos Sandra Björneland. Nytt ridhus plus att det var ett tag sen vi var iväg så det kan gå hur som helst.
Annars har jag inga stora planer för dagen men tänker nog spendera den i stallet.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Stor han börjar bli ❤️

Svar: Ja han växer så det knakar 😊
Emelie Svensson

2017-10-08 @ 09:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0