Sunnie - 99 dygn

Jag måste bara börja med att säga vilken kväll vi hade igår ! Tacos och spel med en del av våran extrafamilj och jag och Tompa somnade hemma i våran säng först 5.30. När kvällen slutas med att alla är övertrötta och springer runt och kittlar varandra tidigt på morgonen så vet man att det har vart en bra kväll/natt 😂
 
Idag har jag joggat Sunnie lite lätt. Hon fick faktiskt gå på kimblewickbettet idag och hon var superfin. Hon blev ompysslad en lång stund innan och fick prova sitt nya begagnade träns från Dyon. Jag stog också i säkert 15 minuter och lyssnade och kände på hennes mage. När jag sen googlade så står det att man oftast inte känner något förrän dom är i 5-6 månaden, så jag får alltså vänta ett tag till. Hon har fått en kula typ där revbenen slutar och jag undrar hur tjock hon kommer vara den sista månaden om hon ser ut såhär redan nu. Det kanske blir en stor bäbis 🙈 eller vad vet jag, det kanske brukar synas så tidigt ?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0