Chills

Alltså jag är så imponerad av Chills ! 
Som ni vet så har han ju en räv bakom örat och kan vara ganska svår. Men nu har jag börjat komma på honom och hans tricks och kan jobba runt dom.
 
Jag har ridit honom några gånger det sista och börjar alltid med att longera honom för att göra av med energi och kolla av hans humör för dagen. Sen leder jag iväg honom en bit på grusvägen innan jag sitter upp. Sen kan jag både skritta, trava och galoppera honom ute själv och han sköter sig jättebra och det märks att han tycker det är roligt att få komma ut. Det är nästan så att jag blir lite stolt ❤
 
Idag red Tompa Chills en kort bit när jag ledde dom och han till och med travade några steg. Så modigt !
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0