Chilli

Idag slutade jag 17.30 och jag hade tänkt låta hästarna bara vara i sin hage och jag själv ladda batterierna i soffan. Jag fick dock gå ut och klä en låda som ska skickas imorgon så med facit i hand hade jag lika gärna kunnat rida Chills en liten stund.
 
I lördags red jag honom på stubben. För min egna säkerhet longerade jag honom en stund innan jag satt upp och det kändes som ett bra beslut när han drog långa bockserier i linan, haha ! När han sprungit av sig den värsta överskottsenergin satt jag upp och skrittade och travade runt en stund. Vi travade bland annat på volt och det är inte jätteroligt enligt Chilli men det går ändå att övertala honom. 
 
Imorgon ska jag hoppträna Frank och orkar min kropp ska jag rida Chills innan det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0