Hästarna

Jag bloggade igår om mina mysiga stallkväll men det gick inte att ladda upp. Jag pysslade i alla fall om hästarna efter insläpp och lyssnade/kände på bäbis. Jag kände inget men jag är nästan helt säker på att Sunnie gjorde det. Flera gånger ryckte hon liksom till som att bäbis sparkade. Nu är det faktiskt inte långt kvar och jag är sååå nervös !
 
Inatt kom det massa snö. Jag som såg snödroppar och hade vårkänslor igår, tji fick jag 😂 
Jag red Obama en sväng i sommarhagen. Vi var inte ute så länge då han inte är helt igång och snön tar lite extra. Han var pigg men kändes riktigt fin i traven. 
Chilli longerades för första gången det här året och förutom att han flög i luften några gånger så var han duktig. Nu börjar allvaret och denna våren med honom ska bli så spännande !
 
 
Gårdagens vårtecken.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0