Tjejkväll och hästbyte

Gårkvällen spenderades med mina tjejer. Vi gick på bio och såg Fifty shades freed och hade sen vinkväll hemma hos Sanna. Innan kvällens slut så hade Sanna dessutom klippt både mig och Elin, lite spontant sådär 😂
 
 
 
Idag har Johanna vart här och ridit Obama. Hon märkte precis som jag att han kändes lite stel. Efter mycket övervägande så bestämde vi att vi skiftar hästar nästa helg, så jag får hem Platina istället. Så kan Obama få den tid han behöver och jag har ändå en lätt ridbar häst som draghjälp till Chillis inridning. 
Det känns såklart jättetråkigt att lämna ifrån mig Obama redan, särskilt eftersom vi inte har hunnit göra så mycket ihop. Men tanken var ju ändå att lämna tillbaka honom i sommar. Han kommer bli saknad ❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0