Gårdagens ridning

Igår slutade jag jobbet kl 13 och åkte direkt till Sannie. Vi galopperade på grusvägarna för att bli av med lite energi och jag tror att damen var nöjd när vi skrittade av.
 
När jag kom hem så red jag ut Obama i skritt och lite trav. Han var tittig deluxe och hade fokus på allt annat än mig. Jag hade tänkt fortsätta arbetet idag men det har kommit lite snö under natten så jag tror tyvärr att det är för halt. Han har gått med sina skor i drygt 8 veckor så jag tror inte det är någon idé att försöka få i några brodd heller..
 
Nu ska jag och Tompa på kalas för hans bror och ikväll blir det nog en fixarkväll här hemma.
Jag vill bara avsluta med att skriva Grattis till Evelin och Pelle som fick en liten tjej igår ❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0