Channing Tatum

Nu är Cotten (eller Jeff, som Tompa kallar honom, förklarar varför längre ner i inlägget) lite drygt en månad gammal. Han är en väldigt snäll och okomplicerad fölunge än så länge. Lite försiktig av sig men nyfiken och vill gärna utforska nya saker. Som när man leder in Sunnie från hagen och Cotten får gå löst, då tar det ett bra tag innan han kommer in då han gärna stannar utanför och spanar in omgivningen.
 
I början var han svår att leda i grimskaft. Så fort han fick ett tryck av grimman bakom öronen så fick han lite panik och kastade sig bakåt. Han försökte också bita i mina händer när jag ledde honom. Nu går han dock snällt och förstår vad jag vill när jag drar i grimskaftet. Han är däremot inte så snabb än utan han går gärna någon meter bakom Sunnie och släpar benen efter sig.
 
När man ropar på honom i hagen så gnäggar han en eller två gånger, så söt så jag nästan dör 😍 och han älskar att bli kliad, gärna på insidan av bakbenen eller mitt på ryggen.
 
Så till varför Tompa kallar honom Jeff. Ni som har sett 22 Jump Street vet att Channing Tatum är en av huvudskådespelarna. I en scen jobbar han och hans poliskollega "under cover" som potentiella köpare av droger. Channing ska presentera sig och komma på ett namn från ingenstans och säger "My name is Jeff" med en fånig röst. Därav namnet Jeff 😂
Jag ska se om jag inte kan lägga in det filmklippet här någon dag, själva filmklippet är kul men jag tycker kanske inte att det passar på min häst, haha !
 
Channing Tatum vs Channing Tatum;
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeff är bäst <3

Svar:
Emelie Svensson

2018-07-03 @ 07:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0