Istid och lugn period

Hej på er !
 
Jag har inte direkt vart flitig här på bloggen det sista men det har inte funnits så mycket att skriva om. Vintern håller sig kvar, det är kallt och det är isigt överallt, vilket försvårar inridningen av Chills. Där det är snö är det hård skare så jag har inte ens longerat honom. Jag som tänkte rida honom i mars och sen låta honom vila större delen av april har nu fått lägga om min plan. Men jag hoppas att vi ska kunna uppnå samma mål ändå, 3års.
 
Sannie har gått in i en lugnare period. Mycket uteritter och skritt och vi avanmälde faktiskt till den lokala i Mariestad som vi skulle åkt på igår. Vi ska backa tillbaka ett steg och hoppa lite lägre höjder på P&J. Sen får vi se hur vi går vidare. 
 
Det är typ det som har hänt (eller snarare inte hänt) sedan sist. Just det, jag var veterinärassistent på bruksprovet på Grevagården igår, lite långtråkigt men kul att få se hingstarna på nära håll.
 
 
Jag fick låna Tage på en skrittur i lördags, så härligt !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0