3årstest imorgon

Imorgon gäller det, imorgon är det äntligen 3årstest på Grevagården !
Chills står tvättad och flätad i sin box, att bada var ingen hit men när mormor mutade honom med slicksten gick det ändå hyffsat. Tompa hjälper mig att knoppa honom imorgon innan vi åker. Transporten är packad med alla möjliga saker man kan behöva.
Tanken är att Chilli ska få äta frukost ute under tiden jag mockar. Det blir nog lugnast så. 
 
Från början så var inte målet för Chilli 3års. Jag hade inte tänkt sitta på honom förrän tidigast i vår, helst till hösten, eftersom han oftast kommer in i en växtperiod på våren. Men jag bestämde mig trots allt för att rida in honom i höstas och eftersom han har vart så lättvindig med det mesta så blev 3års ett mål i alla fall.
Nu är han inne i sin växtperiod och ser ganska tunn och tråkig ut. Men det ska ändå bli kul att höra vad domarna tycker om honom.
Jag är supernervös men förväntansfull !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0