Dags för föl

Nu mina vänner, händer det grejer !
 
 
 
Strax innan 23 la sig Sunnie ner, efter att hon hade vankat av och ann några vändor i boxen. Vi väntade ett tag, hon har lurat oss förut liksom, men till slut tog vi på oss och gick ut. Tyvärr så blev hon störd och ställde sig upp, men det är ingen tvekan om saken, hon har värkar. Hon är väldigt påverkad, nästan lite hängig, och andas stötigt. Så om hon inte fölar inatt vet jag inte vad jag gör !
 
Som ni vet så har jag fölvakat i snart en månad. Lite overkill, såhär i efterhand, men hellre för mycket än för lite. Så nu har jag flyttat ut i sadelkammaren för att ha nära till henne. Och NU LA HON SIG NER IGEN, NU KOMMER BÄBIS !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0