Tappsko

Tappsko, igen ! Suck.. Jag tror att jag får pröva att rida Chills med boots och se om det hjälper. Hans mamma trampade också sig själv, hon lyckades dock aldrig trampa av någon sko. Antar att det gått i arv 😂
 
Jag och Chills red på grusvägen idag i alla fall. På vägen bortåt var han lite fjantig och tittade på det mesta. Han stannade till och med i galoppen en gång, det är nytt. Förhoppningsvis försvinner det med lite mer ridning. På hemvägen var det bättre, men då tyckte jag att han ömmade lite på höger fram. När jag skrittade av så kollade jag ner på framhovarna och mycket riktigt, han hade trampat av sig en sko. Som tur är så hittade Tompa den när han var på väg hem så förhoppningsvis kan hovis komma ut och slå på den någon dag snart.
 
Jag har legat sjuk i nästan en vecka så det har inte blivit så mycket ridning. Jag har dock longerat honom två gånger så att han har hållt igång. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0