Mina pojkar

Alltså, jag dör så söt 😍
 
 
 
Cotten har fått sitt första egna täcke och drunknar lite smått i det, haha !
Han stog, som ni ser, på gången för första gången idag och gjorde det som han aldrig har gjort annat. 
 
När jag slutade jobbet 17.30 åkte jag hem och gick direkt ut i stallet. Jag tog in Chills och gjorde i ordning honom och började med att longera i knappt 10 minuter. Sen ledde jag honom förbi dom läskiga grannarna på grusvägen innan jag satt upp.
Han började med att stanna men han var inte alls i närheten av att ställa sig utan försökte bara lugnt vända hemåt någon gång innan han valde att lyssna framåt. Vi skrittade, travade och galopperade på grusvägen och mötte både rådjur och katter, vilket han tog med ro. Det tar sig !
 
 
 
Det där med att stå stilla för att bli fotad har han dock inte fattat än så det får vi träna på.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Två fina killar 🤩

2018-10-03 @ 22:26:19
Postat av: Ellinor

Två fina killar 🤩

Svar:
Emelie Svensson

2018-10-03 @ 22:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0