Min duktiga Chills

Jag är sååå stolt över min stora grabb idag ❤ 
 
Som vanligt så körde han racet i linan innan jag satt upp. Det är rätt roligt att kolla på honom, det liksom kryper i hela kroppen på honom och han bara måste göra av med sin energi någonstans, haha !
Han var duktig när jag satt upp och förutom några mindre stegringar innan jag fick fram honom i skritt så skötte han sig super hela ridpasset. Vi travade många varv i varje på volten och i höger varv började han arbeta efter en stund. Sen skrittade vi av på stubben, svängde hemåt för att sen svänga bortåt igen och det var inga problem. 
 
Det känns så bra att äntligen få några bra ridpass. Tanken är att jag ska bli lite modigare så jag vågar galoppera honom mer så att han sen kan hoppas in under oktober månad. Efter det väntar lite vila innan vi drar igång ordentligt efter årsskiftet.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0